selamat tahun baru dari 1kuantan

3 komen:

jawa peranakan said...

dalam perjalanan balik dari masjid malam tadi, gua terpandang sepasang couple melayu di depan sebuah rumah.. umur dalam lingkungan 15 & 16 tahun.. si boipren sedang menghantar si girlpren balik dengan motor barangkali.. sebagai salam perpisahan, mereka berkucupan di bibir di tengah2 orang ramai.. gua terkedu.. gua hon dan menjerit "HOI!!!" disertai dengan beberapa perkataan seperti !@@%$#$@*&^(*^ dan &*^%%#$%%(^^%.. tetapi selepas itu baru gua sedar bahawa cermin tingkap kereta gua tertutup.. gua cuba berhenti di tepi jalan..niat untuk ketuk kepala couple tu.. tapi mereka lebih pantas menghilangkan diri..

apa nak jadi budak2 ketuanan melayu sekarang?

benludin said...

pergh...dasyat lu ni bro...boleh jadi sukarelawan JAIS/JAWI...jgn lupa bwk kad kuasa...haha

jawa peranakan said...

bro ben..kad tak ada kuasa sekarang.. gua bawak batang penyapu je.. itu lebih berkuasa.. haha..